No niih.. Nyt tuli sitten minun vuoroni kirjoittaa tänne. Olen vähän yli 13 vuotias kaunis kissaneiti. Tai no ehkä ennemminkin lady.
Olisi mukava tämän blogin kautta tutustua toisiin kissoihin.
Minulla noita palvelijoita on jonkin verran kasaantunut. :) On pääpalvelija ( jota muoriksi kutsutaan) ja sitten on sivutoimisia palvelijoita. Ja sitten on kaikki ne mukavat ihmiset jotka ottavat syliin kun tulevat käymään. Se on hyvä että ne ymmärtävät kuinka ihanaa on pitää kissaa sylissä. Ja varsinkin jos vähän kehrään ja pusken niin ne ovat aivan myytyjä. Muutama olisi jo halunnut viedä mut mukanaan mutta enhän mä tuolta kotikulmilta minnekään halua lähteä. Hölmöjäkö nekin on.
Välillä palvelijat käyttäytyvät kyllä minusta perin hölmösti. Niillä on minun sijastani sylissään joku ihmeen kannettava kone. :o Onko se muka minua parempi? Ei se varmasti ainakaa kehrää. Välillä tungen väkisin siihen syliin sen kannettavan lisäksi. Minähän on moisista vempeleistä perusta. Pyh..
Palvelijani laittaa nyt kuvan missä olen väkisin juuri tunkenut syliin kun mokoma kannettava on vienyt mun paikkani. :/ Törkeää käytöstä sanon minä. Onneksi tuo palvelija kenen sylissä olen on helppo suostuteltava. ;)

284536.jpg